Wednesday, July 14, 2010

KEM BESTARI SOLAT..


Alhamdulillah… yang pertama-tamanya dan selama-lamanya dipanjatkan kesyukuran kerana kita diberi nikmat iman dan Islam dalam mengharungi kehidupan di dunia yang sementara  sebagai persinggahan, mencari bekalan untuk dunia dan akhirat.




Bermulanya petang khamis sehingga petang jumaat, iaitu pada tanggal 1 - 2 julai 2010, Alumni SMU (A) Muhammadiah (PAMBP) telah mengadakan majlis Ilmu kita iaitu Kem Bestari Solat 2010 yang mana telah berkampung selama dua hari satu malam.  Walaupun masa terlalu singkat untuk menyertai program ilmu ini, pasti kesannya akan berpanjangan dan insyaAllah sehingga ke hujung hayat.






AJK yang terlibat dalam KBS ini lebih kurang 20 orang, & Pengarah program mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua AJK dan para guru yang sanggup meluangkan masa dan tenaga bagi turut sama menjayakan program KBS kali ini. Tidak lupa juga buat adik2 peserta kerana sudi menyertai Kem ini.
                         
Pihak PAMBP mengucapkan ribuan terima kasih kepada Ustzah Che Hasnah kerana  sudi merasmikan majlis penutup KBS kali ini,  Pihak PAMBP amat berharap adik2 peserta akan mempraktikkan segala yang diperolehi melalui kem ini dan akan menjadi seorang pelajar dan muslim yang cemerlang mulai kem ini.  Ayuh kita berubah! Kalau bukan kita, siapa  lagi? Kalu bukan di muhammadiah, di mana lagi? Kalau bukan sekarang, bila lagi?

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails